poniedziałek, 12 grudnia 2011

język angielski: początek

English Flag : Flaga Zjednoczonego Królestwa (izolowany)
angielski online
Z tym początkiem to jednak troszkę przesada... uczę się języka angielskiego dłuższy czas - 6 lat. Tego bloga zacząłem prowadzić, bo... no właśnie - cały czas jestem na początku:-)

Ponieważ angielski to jednak podstawa - i w pracy i w szkole to postanowiłem znaleźć sobie dobrego nauczyciela i w tę trudną drogę tuszyć z nim. Po długich mękach, setkach (!) telefonów wreszcie go znalazłem (kiedyś opiszę, jak mi się to udało). Do tanich nie należy, ale jest naprawdę dobry.

Pierwsza jego rada, po zorientowaniu się na jakim poziomie jest mój angielski -  była taka, żebym założył tego bloga. Mam w nim wpisywać codziennie to czego się nauczyłem i dzięki temu motywować siebie i innych. Wobec tego w tym blogu znajdziecie przykładowe zdania z angielskiego, listy z serii "angielskie czasowniki nieregularne", najróżniejsze idiomy angielskie, no i oczywiście słówka, fiszki.

Zapraszam Cię do wspólnej ze mną nauki. Codziennie (oby!) będzie pojawiać się coś nowego, coś czego się nauczyłem. Będzie trochę mniej z gramatyki angielskiej, bo mój wspaniały nauczyciel stwierdził, że umiem już ją w porządku, (wg niego jej opanowanie zajmuje góra miesiąc (tak żeby móc w prosty sposób rozmawiać w tym języku), a najważniejsze są słówka, wyrażenia, idiomy itp. Będzie ich tu pełno - także tych prostych, bo zasada, którą przyjeliśmy razem z moim nauczycielem jest taka, żeby codziennie jak najwięcej uczyć się i powtarzać słówek - także podstawowych słówek.

Jutro pierwszy wpis! Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu od czegoś trzeba rozpocząć naukę języka angielskiego więc i musi być początek. Ja jeszcze w międzyczasie lubię używać audio kursów https://www.jezykiobce.pl/s/41/angielski-audiokurs i jestem przekonana, że jest to doskonała forma dodatkowej nauki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie zawsze musi być początek jeśli chcemy nauczyć się języka angielskiego. Dlatego ja również zdania, ze warto tego języka obcego uczyć się od najmłodszych lat. W takim przypadku wysłałem dzieci do szkoły językowej https://earlystage.pl/ gdzie wiem, ze dobrze nauczą się języka obcego.

    OdpowiedzUsuń